П`ятниця, 18.07.2025, 13:55

Сайт вчителя математики та інформатики Мальованої Н.В.

Вхід на сайт
Пошук
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вимоги до письмових робіт

Орієнтовні вимоги до виконання письмових робіт і перевірки зошитів з природничо-математичних дисциплін у 5—11-х класах

1. Види письмових робіт

Основними видами класних і домашніх письмових робіт з природничо-математичних дисциплін є:

• розв'язування задач і вправ з математики, фізики, хімії, біології, географії;

• оформлення результатів виконання лабораторних, практичних робіт (відповідно до навчальних програм);

• складання таблиць, схем, написання рефератів тощо;

• записи результатів спостережень за природними явищами, що здійснюються у процесі вивчення природознавства, біології географії, фізики;

• самостійні та контрольні роботи.

2. Кількість тематичних контрольних робіт

2.1. Враховуючи можливості вчителя упродовж вивчення теми виявляти рівень засвоєння програмного матеріалу засобами навчальних письмових робіт і усних відповідей учнів, доцільно проводити таку кількість тематичних контрольних робіт з математики:

Математика 5 клас – 13

Математика 6 клас – 13

Алгебра 7 клас – 9

Геометрія 7 клас – 5

Алгебра 8 клас – 8

Геометрія 8 клас – 7

Алгебра 9 клас – 8

Геометрія 9 клас – 5

Алгебра 10 клас – 7

Геометрія 10 клас – 6

Алгебра 11 клас – 6

Геометрія 11 клас - 8

2.2.Тематичне оцінювання з фізики, хімії, біології, географії проводиться у різних формах по завершенню вивчення навчальної теми або її частин, згідно з переліком тем для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. При цьому одна письмова тематична контрольна робота на семестр є обов'язковою.

 

2.3. Для запобігання перевантаження учнів, час проведення тематичних (контрольних) робіт визначається загальношкільним графіком, складеним заступником директора навчального закладу за погодженням з учителями. Упродовж одного дня учні можуть виконувати письмову тематичну (контрольну) роботу тільки з однієї дисципліни, а протягом тижня — не більше ніж з трьох. Під час планування тематичних робіт у кожному класі необхідно передбачити їх рівномірний розподіл протягом усього семестру, не допускаючи накопичення письмових (контрольних) робіт наприкінці семестру, навчального року.

3. Кількість і призначення учнівських зошитів

Для виконання усіх видів письмових робіт потрібно мати таку кількість зошитів:

• з математики:

5—6 класи — два зошити;

7-9 класи — два зошити з алгебри й один з геометрії;

10-11 класи — один зошит з алгебри та початків аналізу і один — для

інших видів письмових робіт;

• з природознавства, біології та географії — по одному зошиту для виконання лабораторних, практичних робіт та інших видів робіт;

• з фізики та хімії — по два зошити: один для класних і домашніх робіт, другий — для лабораторних і практичних робіт, практикуму (основний зберігається в кабінеті протягом року);

• для контрольного тематичного оцінювання з усіх дисциплін передбачаються окремі зошити чи аркуші, які зберігаються протягом навчального року в загальноосвітньому навчальному закладі.

4. Порядок перевірки письмових робіт

4.1. Зошити, в яких виконуються навчальні класні і домашні роботи, перевіряються:

• у 5—6-х класах з математики — один раз на тиждень;

• у 7—9-х класах з алгебри та геометрії — один раз на два тижні;

• у 10—11-х класах з математики — двічі на місяць.

4.1.Оцінка за ведення зошитів з математики виставляється в класних журналах наприкінці вивчення кожної теми.

4.2.Оцінка за ведення зошитів з фізики, хімії, біології та географії не виставляється.