Субота, 20.04.2024, 10:22

Сайт вчителя математики та інформатики Мальованої Н.В.

Вхід на сайт
Пошук
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів з математики

 

Рівні навчальних досягнень

 

Бали

 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 

I.Початковий

 

1

Учень:

· розпізнає один із кількох запропонованих математичних об’єктів (символів, виразів, геометричних фігур тощо), виділивши його серед інших;

· читає і записує числа, переписує даний математичний вираз, формулу;

· зображає найпростіші геометричні фігури (малює ескіз)

2

Учень:

· виконує однокрокові дії з числами, найпростішими математичними виразами;

· впізнає окремі математичні об’єкти і пояснює свій вибір;

3

Учень:

· співставляє дані або словесно описані математичні об’єкти за їх суттєвими властивостями;

· за допомогою вчителя розв’язує елементарні вправи

II.Середній

4

Учень:

· відтворює означення математичних понять і формулювання тверджень;

· називає елементи математичних об’єктів;

· формулює деякі властивості математичних об’єктів;

· виконує за зразком завдання обов'язкового рівня

5

Учень:

· ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій прикладами із пояснень вчителя або підручника;

· розв’язує завдання обов'язкового рівня за відомими алгоритмами з частковим поясненням

 

6

Учень:

· ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій власними прикладами;

· самостійно розв’язує завдання обов'язкового рівня з достатнім поясненням;

· записує математичний вираз, формулу за словесним формулюванням і навпаки

III.Достатній

7

Учень:

· застосовує означення математичних понять та їх властивостей для розв’язання завдань в знайомих ситуаціях;

· знає залежності між елементами математичних об’єктів;

· самостійно виправляє вказані йому помилки;

· розв’язує завдання, передбачені програмою, без достатніх пояснень

8

Учень:

· володіє визначеним програмою навчальним матеріалом;

· розв’язує завдання, передбачені програмою, з частковим поясненням;

· частково аргументує математичні міркування й розв’язування завдань

9

Учень:

· вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом;

· самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням;

· виправляє допущені помилки;

· повністю аргументує обгрунтування математичних тверджень;

· розв’язує завдання з достатнім поясненням;

IV.Високий

10

Знання, вміння й навички учня повністю відповідають вимогам програми, зокрема учень:

· усвідомлює нові для нього математичні факти, ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження з достатнім обгрунтуванням;

· під керівництвом учителя знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх;

· розв’язує завдання з повним поясненням і обгрунтуванням

11

Учень:

· вільно і правильно висловлює відповідні математичні міркування, переконливо аргументує їх;

· самостійно знаходить джерела інформації та працює з ними;

· використовує набуті знання і вміння в незнайомих для нього ситуаціях;

· знає, передбачені програмою, основні методи розв’язання завдання і вміє їх застосовувати з необхідним обгрунтуванням

12

Учень:

· виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язання математичної проблеми;

· вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання;

· здатний до розв’язування нестандартних задач і вправ