|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів з математики
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
I.Початковий
|
1
|
Учень:
· розпізнає один із кількох запропонованих математичних об’єктів (символів, виразів, геометричних фігур тощо), виділивши його серед інших;
· читає і записує числа, переписує даний математичний вираз, формулу;
· зображає найпростіші геометричні фігури (малює ескіз)
|
2
|
Учень:
· виконує однокрокові дії з числами, найпростішими математичними виразами;
· впізнає окремі математичні об’єкти і пояснює свій вибір;
|
3
|
Учень:
· співставляє дані або словесно описані математичні об’єкти за їх суттєвими властивостями;
· за допомогою вчителя розв’язує елементарні вправи
|
II.Середній
|
4
|
Учень:
· відтворює означення математичних понять і формулювання тверджень;
· називає елементи математичних об’єктів;
· формулює деякі властивості математичних об’єктів;
· виконує за зразком завдання обов'язкового рівня
|
5
|
Учень:
· ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій прикладами із пояснень вчителя або підручника;
· розв’язує завдання обов'язкового рівня за відомими алгоритмами з частковим поясненням
|
6
|
Учень:
· ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій власними прикладами;
· самостійно розв’язує завдання обов'язкового рівня з достатнім поясненням;
· записує математичний вираз, формулу за словесним формулюванням і навпаки
|
III.Достатній
|
7
|
Учень:
· застосовує означення математичних понять та їх властивостей для розв’язання завдань в знайомих ситуаціях;
· знає залежності між елементами математичних об’єктів;
· самостійно виправляє вказані йому помилки;
· розв’язує завдання, передбачені програмою, без достатніх пояснень
|
8
|
Учень:
· володіє визначеним програмою навчальним матеріалом;
· розв’язує завдання, передбачені програмою, з частковим поясненням;
· частково аргументує математичні міркування й розв’язування завдань
|
9
|
Учень:
· вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом;
· самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням;
· виправляє допущені помилки;
· повністю аргументує обгрунтування математичних тверджень;
· розв’язує завдання з достатнім поясненням;
|
IV.Високий
|
10
|
Знання, вміння й навички учня повністю відповідають вимогам програми, зокрема учень:
· усвідомлює нові для нього математичні факти, ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження з достатнім обгрунтуванням;
· під керівництвом учителя знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх;
· розв’язує завдання з повним поясненням і обгрунтуванням
|
11
|
Учень:
· вільно і правильно висловлює відповідні математичні міркування, переконливо аргументує їх;
· самостійно знаходить джерела інформації та працює з ними;
· використовує набуті знання і вміння в незнайомих для нього ситуаціях;
· знає, передбачені програмою, основні методи розв’язання завдання і вміє їх застосовувати з необхідним обгрунтуванням
|
12
|
Учень:
· виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язання математичної проблеми;
· вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання;
· здатний до розв’язування нестандартних задач і вправ
|
|
|